یک قلم

سوختم، خاکسترم را باد برد ...
یک قلمشرح وبلاگ سوختم، خاکسترم را باد برد ...
یک قلم

تمام مشکل بشر این است که فکر می کند ظهور یکی از راههای نجــــاتش است؛ حال آنکه ظهور تنها راه نجــات است...

کانال تربیت فرزند در ایتا و تلگرام 👇
FarzandeRazavi@

لینک مستقیم: ایتا 👇
eitaa.com/FarzandeRazavi
تلگرام 👈 t.me/FarzandeRazavi

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مشغول قرآن بودم، نفهمیدم...

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

به دلیل زخم معده ای که درسن 98 سالگی داشتند بستری شدند و پزشک معالجشان دستور عمل جراحی داده بود، حضرت آیت الله خوانساری (قدس سره) اجازه ی بیهوشی نمی دادند چون معتقد بودند هنگام بیهوشی تقلید مقلدین اشکال پیدا میکند...!


آیة الله‌ العظمی خوانساری(قدس سره) فرمودند: مانعی ندارد؛ عمل جراحی را هر وقت خواستید، شروع کنید، ولی قبل از آن به من خبر دهید که با تلاوت قرآن و توجه به آن، مشکل بیهوش کردن حل شود. دکتر جراح پذیرفت و لحظاتی بعد گفت: ما آماده هستیم که دست به کار شویم. آیة الله‌ العظمی خوانساری فرمودند: هر وقت من شروع به خواندن کردم، شما هم شروع کنید.دکتر تعریف می‌کرد تا ایشان شروع به خواندن سوره انعام کردند، چاقوی جراحی را روی بدنشان گذاشته و دست به کار شدیم. چنان بی‌حرکت بودند که گویا در حال بیهوشی کامل هستند. بعد از پاره کردن و دوختن و اتمام کار، گفتم: حضرت آقا! کار ما تمام شد. ایشان قرآن را بستند و فرمودند: صدق الله العلی العظیم. گفتم: آقا دردتان نیامد؟ فرمودند: مشغول قرآن بودم، نفهمیدم.

اطلاعات کامل در مورد این عالم گرانقدر: سایت وزارت اطلاعات ایران

نظرات  (۳)

اگه این بزرگواران انسان بودن پس من چی هستم؟؟:((
پاسخ:
:(

 

خدا م.ن معذرت میخوام خلق شدم:(

وای بر م.ن

پاسخ:
خلق شدن که دست ما نیست...
اما تلاش کردن برای رضای خدا دست ماست، باید تلاش کنیم...
عجیب تر هم این که تیر رو سر نماز از پای مبارک حضرت علی (ع) خارج کردند.
این بزرگواران اونقدر پیوند روحشان با عالم معنا قوی هست،که درد هیچ؛ بدتر و سخت تر از اون رو هم در خودشون راه نمیدن.
خداوند عالمان و بزرگان دینمان رو برایِ ما حفظ کند.
پاسخ:
باز میگن حضرت علی معصوم بود و یکی از ائمه و جانشین پیغمبر! میگن اونا فرق میکنن با بقیه هرچند که اونها هم انسان بودند و مثل ما...
اما بزرگانی مثل این بزرگوار به ما و اونایی که میخوان ایراد بگیرن ثابت کردن که ارتباط با خدا در حد اعلا برای همه امکان پذیره!
ان شالله بتونیم ذره ای بهشون نزدیک بشیم.

ان شالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">