یک قلم

سوختم، خاکسترم را باد برد ...
یک قلمشرح وبلاگ سوختم، خاکسترم را باد برد ...
یک قلم

تمام مشکل بشر این است که فکر می کند ظهور یکی از راههای نجــــاتش است؛ حال آنکه ظهور تنها راه نجــات است...

کانال تربیت فرزند در ایتا و تلگرام 👇
FarzandeRazavi@

لینک مستقیم: ایتا 👇
eitaa.com/FarzandeRazavi
تلگرام 👈 t.me/FarzandeRazavi

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

این روزها ...

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۵ ق.ظ

 این روزها  "سخت" میگذرد، اما میگذرد...

 این روزها  دلم "سخت" بهانه گیر شده، اما میگذرد...

 این روزها  "هوایم" "سخت" ابریست، بارانیست، اما میگذرد...

 این روزها  "نفس" کم آورده ام، نفسی در "هوایم" نمانده، سخت تنفس میکنم، اما میگذرد...

 این روزها  "آدم" بودن سخت است و "حوا" ماندن سخت تر

 این روزها  دل کندن از "دل" هنر میخواهد نه بیستون کندن فرهاد!

 این روزها  میگذرد... نفس که تمام شد، تپش هم تمام خواهد شد!

 این روزها   میگذرد... اما عمرمن به گذر آن کفاف نخواهد داد...
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۱
عرفان

این روزها

نظرات  (۷)

سلام انشاالله تمام خستگیهامون  با امدن  مهدی تمام خواهد شد

ببخشید یک سوال شما ادمید یا حوا؟؟؟برای نوع نوشتارم میخوام بدونم!؟

پاسخ:
سلام
ان شاءالله...
"آدم" هستم انشالله آدم باشم!!! :)

http://www.soleimani.blogfa.com/

اولین بار م.ن رو اینجا دیدم

پاسخ:
ممنون، بهشون سر میزنم :)
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۸ مــــــیخــــواهم با تو باشـــــــــمـ
سلام...قشنگ بود...حوا ماندن سخت تر...
این روزها منم مدام دارم میگم: به داد دختران حوا برسید!
پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه :)
بله درسته، واقعا "حوا" بودن و ماندن، خیلی سخت تر از "آدم" بودنه...
این روز ها میگذرد اما بی تو...
و چه سخت میگزرد...
دلم هوای تورا کرده..
دلم هوای همان آغوش های تورا گرفته که من در آن بسیار آسوده میبودم...
دلم هوای دستانت را کرده... همان دستانی که وقتی در دستم بودند با غرور به همه نگاه میکردم..

اما چه سود از این هوایی شدن..
این روزها هم میگزرند مانند تو...
پاسخ:
این روزها هم میگذرد، اما جان را به لب می رساند این گذشتن ...
این روزها به دلم که نگاه میکنم "سخت" با خواست مولا فاصله دارم...
پاسخ:
هیـــــــ ... :(((
با سلام
با پست‌هایی در رابطه با موضوع ازدواج بروزم، منتظر حضور گرمتون هستم.
با تشکر
من به این موضوع فکر میکنم، من به این نتیجه رسیدم که من آن را مثبت کشف کردم
مفید است و به من کمک کرده است بارهای. من
امیدواریم که به سهم خود و کمک به دیگر کاربران کمک کنیم.

آفرین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">