یک قلم

سوختم، خاکسترم را باد برد ...
یک قلمشرح وبلاگ سوختم، خاکسترم را باد برد ...
یک قلم

تمام مشکل بشر این است که فکر می کند ظهور یکی از راههای نجــــاتش است؛ حال آنکه ظهور تنها راه نجــات است...

کانال تربیت فرزند در ایتا و تلگرام 👇
FarzandeRazavi@

لینک مستقیم: ایتا 👇
eitaa.com/FarzandeRazavi
تلگرام 👈 t.me/FarzandeRazavi

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

زندگی...

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۴۱ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰

نظرات  (۶)

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۷ زهرا خانوم
لاییییییککککک
می شه گفت :
« زندگی »
باید پیوسته در حال به « وجود آمدن »
یا به « وجود آوردن » باشد ؛
و الا باری است بر دوش انسان.
.
|علامه محمد تقی جعفری "ره"|
پاسخ:
خیلی ممنون
جمله زیبایی بود :)
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۹ بیدار بیقرار
دیروز یکی از دوستان فایل صوتی از حاج اقا نقویان بهم نشون داد که دراون اقای نقویان صحبت هایی را علیه مقام معظم رهبری دارند من خیلی جا خوردم وناراحت شدم داشتم توی وبلاگم مطالبی مینوشتم که از سر دلخوری بود ولی بحمدالله خدا صفحه ای رو برام باز کرد که دراون حاح اقا نقویان با توضیحاتی گسترده ثابت کرد که اون کلیپ صوتی مونتاژ شده بود این قضیه برای چندماه پیش بود ولی چون من خودم هم الان شنیدم گفتم بذارمش شاید شما هم شنیده باشید 
توی لینک متن صحبت ها و توضیحات اقای نقویان است حتما حتما به لینک سربزنید 
یاعلی

http://www.khabaronline.ir/detail/313062/culture/religion
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۱۸ مرتضی شایان
جمله خیلی قشنگی بود
سپاس
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۷ میلاد علیدوست

سلام خدمت شما...با موضوع استفاده از فرصت ها در خدمتم
موفق باشید..
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۳۸ نرگس روزبهانی
لینکتون کردم
پاسخ:
تشکر، شما هم لینک شدین.
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۳۹ نرگس روزبهانی
بله
همینوره...
زندگی یعنی مبارزه برای شکست نخوردن
حتی اگر پیروز نشویم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">